شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

واگذاري وايمکس اسپادان آغازشد

اسپادان

سه شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۱:۰۰


مديرعامل اپراتور وايمکس اسپادان در مورد زمان آغاز سرويس دهي وايمکس توسط اين اپراتور در شهر اصفهان گفت: متقاضيان هم اکنون براي دريافت اين سرويس مي توانند درخواست خود را ارايه دهند.

وايمکس نيوز - شهرام ستايشي در گفت و گو با خبرنگار ما با بيان اينکه سرويس دهي شبکه اينترنت پرسرعت بي سيم اسپادان از 27 ارديبهشت ماه و همزمان با روز جهاني ارتباطات در شهر اصفهان آغاز شد، ادامه داد: مشکلات موجود برطرف شده است و هم اکنون به تمامي تقاضاها پاسخ داده مي شود.
وي با بيان اينکه 100 درصد شهر اصفهان تحت پوشش وايمکس اسپادان قرار گرفته است، گفت: به زودي اين سرويس در شش شهر بزرگ ديگر مورد تعهد اسپادان نيز ارايه خواهد شد.
ستايشي پارامتر کيفيت در ارايه سرويس وايمکس اسپادان را نکته کليدي در تبليغات اين شرکت براي جذب مشتري دانست و گفت: هم اکنون سرويس وايمکس اسپادان با سه نوع مودم USB، داخلي و پشت بامي عرضه مي شود و امکان ثبت نام براي متقاضيان نيز از طريق سايت اين شرکت فراهم است.
مديرعامل اپراتور وايمکس اسپادان در مورد پشتيباني دو پورت VOIP و يک سرويس واي فاي از طريق اين سرويس گفت: در ارايه اين سرويس از جديدترين تکنولوژي هاي روز استفاده شده است.
وي امکان نصب سرويس مورد درخواست متقاضيان را بين 24 تا 48 ساعت پس از بررسي امکان فني آن عنوان کرد و گفت: استقبال خوبي طي چند روز شروع اين واگذاري از اين سرويس شده است.
به گزارش وايمکس نيوز اپراتور اسپادان يکي از 4 اپراتوري است که سال 88 از سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي مجوز واگذاري سرويس هاي پهن باند بي سيم در 6 شهر بزرگ اصفهان را کسب کرد.
علاوه بر اسپادان، مبين نت به عنوان اپراتور سراسري وايمکس درتمامي استان ها، ايرانسل در 7 استان و رايانه دانش گلستان هم در استان گلستان مجوز فعاليت در حوزه اينترنت وايمکس را دارند.
تا پيش از اين ايرانسل و مبين نت موفق به راه اندازي شبکه خود طبق تعهدات مندرج در پروانه فعاليت شدند.

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو